De Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN) biedt een keuzevak (minor) over merkmanagement. Deze is ontwikkeld door de opleiding Communicatie van de Faculteit Economie en Management van de HAN, in samenwerking met diverse experts uit de praktijk en wetenschap. Gedurende een half jaar (semester) volgen een 25-tal studenten colleges en workshops over theorie en praktijk van merkmanagement. In groepjes van vijf studenten werken ze behalve aan een aantal individuele opdrachten ook aan een project. Dit groepje verricht voor Green Cross Nederland onderzoek naar ons merk: hoe ons merk beter te definiëren en in de markt te profileren.
Een korte beschrijving van de studenten:
– Emma Kleinreesink, 20 jaar, Commerciële Economie
– Maud van der Leij, 19 jaar, Food & Business
– Robin Rozema, 22 jaar, Communicatie Media Design richting Content Design
– Janique Bruin, 21 jaar, Eventmanagement
– Nioby Bolder, 21 jaar, Facility Management
Van links naar rechts op de foto vind je: Bovenste rij – Robin, Nioby en Emma. Onderste rij – Maud en Janique.