Nieuwsbrief

Een sterk merk met de HAN

Blogpost 29-10-2019

Graag introduceren wij de interdisciplinaire studentengroep van de minor brandmanagement van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN).  Zij gaan dit semester met de merkstrategie van Green Cross Nederland aan de slag.

Emma Kleinreesink (Commerciële Economie), Maud van der Leij (Food & Business), Robin Rozema (Communicatie Media Design richting Content Design), Janique Bruin (Eventmanagement) en Nioby Bolder (Facility Management) richten zich in hun adviesrapport op de doelgroep van de generatie Z (geboortejaar tussen 1995 en 2010).

Hun onderzoek gaat in op de relevantie, onderscheidend vermogen, herkenbaarheid en geloofwaardigheid die Green Cross Nederland als charitatieve organisatie bij deze groep jongeren heeft of kan creëren. Daarmee wil Green Cross in kaart brengen wat deze groep en Green Cross voor elkaar kunnen betekenen in het werken naar een duurzame samenleving.

Brandteam HAN

Samen naar een duurzame samenleving

info@gcnl.nl

Ridderstraat 23
6511 TM Nijmegen

040 7878787